adei..Memang buhsan la jd org yg xda keja ni.. xtau nak buat apa.  Dari tadi duk surf internet n chatting ja. Tadi chat ngn member lama smkab, che pah and fikri. Sembang ngn che pah smbil buat ketupat secara kecil-kecilan. Sembang pasal member2 smkab yg dah kawen dan mcm2 lg la..hehe. Then sembang ngan fikri, tnya dia psl blog. Maklum la aku ni kan budak baru yg nak menceburkan diri dlm dunia blog nih.

Hari ni server tersangat la lembab, selembab udara di luar sana. Dari tetingkap ofisku ini nampak gelap ja. Sambil guruh berdentum2 menandakan hari dah hujan. Harap2 time balik nt hujan berenti. Lupa pulak aku nak sediakan payung sblum hujan td.  Harap2 hari ni x la banjir mcm 2 hari lepas. Kesian pulak kt warga kota yang nak balik keja. kluaq ofis kul 6, kul 9-10 br smpai umah. Tu kira naseb baik smpai, kalo keta karam tengah banjir camna? huhu, susah tu.

Lepas ni mungkin aku xsempat update blog ni buat beberapa hari. Esok seharian dr kul 8.30 pagi hingga 5 ptg aku ada kursus Sistem Pengurusan Kualiti (SPK). Minggu ni jugak aku balik kedah setelah 3 minggu aku di KL. Sayangnya aku terlewat beli tiket, tiket jumaat mlm dh abih. Terpaksa la aku balik sabtu pagi. Rugi la satu hari. Isnin ni umat islam akan menyambut maulidurrasul, mungkin sbb tu la rmai yg amik kesempatan cuti tu utk balik kampung.  InsyaAllah aku akan  balik ke KL semula pd hari Isnin malam, dan sampai sekitar pukul 3 pg selasa tuh. Pkul 7.45 pagi tu aku akan bergegas ke HKL lak coz ada appoinment medical check up yg belum selesai. Pada malamnya pulak, mengikut perancangan aku akan berpindah kerumah sewa berhampiran mid valley. Hmm..byk tul urusan yg belum selesai. Harap2 semuanya akan berjalan lancar..