Pertama skali aku bersyukur ke hadrat Ilahi kerana masih diberi peluang utk hidup dibumiNya..

Apa yg ngeri sangat nih? Sebenarnya td aku melalui saat cemas ketika menjalankan visual inspection pd bridge XX (bukan nama sebenar) .. Rasa macam diambang maut atau lebih tepat bagaikan telur  dihujung tanduk..huhu.. First time aku rasa berada dalam keadaan yg sangat bahaya..

Bagi org dh lama hidup n biasa dgn tempat2 tinggi, mungkin itu adalah normal. Tp bagi aku itu x normal, dan BAHAYA.. Sebenarnya aku pun malas nk citer pengalaman mengerikan tuh. Selepas saat2 ngeri  tu aku rasa terkedu, adakah aku bermimpi?huhu..Lututku menggeletarr.. lemah, jalan pun rasa cam nak jatuh… dalam hati, kalau la aku tersilap langkah tadi.. kalau la aku x dpt kawal diri tadi.. kalau la aku terjatuh kebawah tadi..huhu.. mesti mak aku sedih, ayah aku sedih..  Mesti masuk front page paper.. ishk.. Nau’zubillah… Aku belum cukup bersedia utk itu..kawen pon belom..haha..

Tapi itu tadi..sekarang aku masih bernyawa.. Alhamdulillah.. Masih diberi peluang untuk hidup di bumi Allah ini..

* kalau ada kelapangan nt aku upload foto2 yg berkenaan. walaupun lutut menggeletar, bile ade kamera tetap.. PEACE!! (^_^)v